diumenge, 1 de febrer del 2009

La canastreta...

Bossa Expression de BEABA 75,90€
JA HO TENIM. Gràcies als meus pares.
La bossa de puericultura expression de BEABA és ideal per organitzar les sortides amb tota tranquilitat. Per passar el cap de setmana fora o per a menjar a casa dels avis ...
MUSTELA BABYGEL 200ml 5,70€
JA HO TENIM. Gràcies als meus pares.
Per netejar i protegir la pell del bebé.
MUSTELA XAMPÚ BEBE 200ml 4,95€
JA HO TENIM. Gràcies als meus pares.
Per rentar el cabell del bebé. Respecta el PH del cabell. No provoca llàgrimes.
MUSTELA DUPLO COLONIA 200ml 11€
JA HO TENIM. Gràcies als meus pares.
Lliure d'alcohol, amb una suau fragancia i tolerant a tot tipus de pell.
MUSTELA STELAPROTECT CR. FACIAL (primers mesos) 7,95€
JA HO TENIM. Gràcies als meus pares.
Per hidratar la cara del bebé amb sensació de comfortabilitat. Ajuda a prevenir infeccions de la pell.
MUSTELA STELAPROTECT LECHE CORP.200ML (primers mesos) 12,95€
JA HO TENIM. Gràcies als meus pares.
Per hidratar el cos del bebé amb sensació de comfortabilitat. Ajuda a prevenir infeccions de la pell.
Pack de 2 cremes bàlsam 100 ml + tovalloletes 70 unitats 14€
JA HO TENIM. Gràcies als meus pares.
Tovalloletes i crema pel culet del bebé per evitar irritacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada