diumenge, 1 de febrer del 2009

Net i pulit...

Pack Esponges Naturals JANE 8€
JA HO TENIM. Gràcies a les meves amigues Eva i Marta.
L'esponja natural neteja amb suavitat la delicada pell del nadó. És 100% natural. Es pot utilizar en bebés desde el primer dia del naixement.
Aspirador nasal JANE 10€
JA HO TENIM. Gràcies a les meves amigues Eva i Marta.
Còmode i efectiu dispositiu per aspirar els mocs del nadó. Fet de silicona.
Pinta i raspall JANE 10€
JA HO TENIM. Gràcies a les meves amigues Eva i Marta.
El raspall i pinta de JANÉ MATERNAL pentinen amb cura els suaus cabells del bebé.
Pinça xumet JANE 9€
JA HO TENIM. Gràcies a les meves amigues Eva i Marta.
Per impedir que el xumet caigui al terra.
Tisores JANE 3,70€
JA HO TENIM. Gràcies a les meves amigues Eva i Marta.
Tisores amb la punta rodona per la seguretat del bebé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada