dimecres, 17 de juny del 2009

Intent de bany en solitari.

Avui hem fet una prova. A l'hora del bany he mirat de banyar-me tot sol i ho he aconseguit amb l'aaiiiii al cor, perquè encara soc una mica petit i tot i que ja començo a aguantar bé el cap, no ens podem fiar massa encara. Ja tindrem temps.

Aquí us deixo la seqüencia de com va anar la prova.

"Tenim una idea": Estavem fent un bany quan als papes se'ls ha passat pel cap mirar de deixar-me sol a l'aigua. Com ja començo a aguantar-me una mica dret, doncs han pensat que igual ja podria aguantar-me tot sol.

Fem la prova.

"Quina cangueliiii": Ha arribat el moment de deixar-me sol. Les pors comencen a sortir per tot arreu. El papa no es fia i ja veieu que ha tret la ma però està ben aprop perque no les té totes. I jo... doncs ja en veieu quina cara de cangueliii. Ja soc gran però és el primer cop que em deixen sol i clar, no estic gens segur.
"Ho he aconseguit": Ho hem fet amb una perfecta sincronització. El papa ha tret la ma, jo m'he aguantat tot sol i la mama ha tirat la foto. Tot ha anat molt ràpid ja que tots estaven cagats, però ho hem aconseguit. Es bo saber que ja començo a poder banyar-me sol.

2 comentaris:

  1. Que cosetaaaa!!!! Aix...jeje, esta tan guapo...
    Padrino ya tengo plaza fija en el cole de dosrius!!! me llamó el alcalde el día de mi graduación de la uni para decirmelo!!! Estoy muy contenta y con muchas ganas de trabajar!!!

    Un besazo para los tres!!!

    ResponElimina
  2. Muchísimas felicidades Silvia. Te mereces esa plaza y más. Te la has trabajado a conciencia. Espero que disfrutes de tu nuevo trabajo y seguramente de la nueva vida que se abre frente a ti. Felicidades y un besazo bien grande.

    ResponElimina