dimecres, 10 de juny del 2009

Ja tinc un mes i mig.

El temps passa i ja tinc un mes i mig, o com es porta el compte ara... ja tinc 6 setmanes. ;)

Avui hem anat amb les papes al CAP a fer-me la revisió del mes i mig i tot a sortit molt bé. De pes estic una mica per sota de la mitja, ara peso 4,390 quilos. I d'alçada estic una mica per sobre, 55 cm. Va tot molt bé i es que la mama m'alimenta molt i molt bé.

També li hem comentat el tema dels còlics perquè de vegades m'agafen uns mals de panxa que no els puc aguantar. Ens han dit que no hi ha massa cosa a fer, uns massatges, unes infusions de camamilla i fonoll i poca cosa més. A esperar que desapareguin i sino... cap als tres mesos diuen que desapareixen. Espero que així sigui.

Jo dormo una mica més seguit per la nit però també estic més estona despert pel dia. I es que ja es hora d'activar-se una mica ¿no creieu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada