dimecres, 10 de juny del 2009

Per molts anys Naia.

Avui és l'aniversari de la meva amiga Naia. És una nena molt bonica i molt riallera. Té un any més que jo però això no treu que siguem amics.

El que no tinc tant clar és si serà alguna cosa més (com insinuava la seva mare) perque quan ella estigui buscant un noi trempat jo encara estaré pensant en com jugar amb els meus amics (o això volen creure el papa i la mama :).

Sigui com sigui, el que està clar és que serem amics, ens ho passarem molt bé i riurem junts.

Ara tinc un dilema, com és el seu aniversari i és el primer, encara no sé el que li agrada i el que no. AAAhhhh, ja ho tinc. Em sembla que li regalaré un bon tros de pa, això si que la farà contenta. :P

MOTISSIIIIISSIIIIMES FELICITATS NAIA.


PD: Ens veiem diumenge al Mas.

1 comentari:

  1. moltes gracies Arnau i familia.
    M'ha agradat molt la vostra felicitació.
    I tant que serem amics i qui sap si... Bé, ja em parlarem!!!
    Ah, felicitats a tu també, avui fas dos mesos! com passa el temps!
    fins aviat. mmmuuuaaakkkk

    ResponElimina