dijous, 28 de maig del 2009

L'hora de dormir.

Aquí teniu el seguiment que m'ha fet la mama del meu procés de dormir.

Fase "Ulls com plats": En aquesta fase vaig a tope, ho miro tot, em moc, segueixo amb la vista, amb una mica de sort faig un riure. Per ara no tinc son... però tot arribarà.
Fase "Pipu ajuda'm": La son comença a treure el nas i em poso una mica tonto. És de gran ajuda tenir el pipu a prop perque em relaxa i em prepara per la següent fase.
Fase "Com pesen els ulls": El xumet està fent efecte i em pesen moltíssim els ulls. He de començar a tancar-los però no per això vol dir que estic dormint. En qualsevol moment em desperto i la formo grossa.
Fase "Ja no puc més": Les forces m'han abandonat i ja no puc ni aguantar el pipu. Ara si que estic dormint de veritat i ja pot passar una apisonadora pel costat perque jo fins d'aquí tres hores ja no em desperto.

Aquest és un dels models que tinc per anar a dormir però se'n poden fer tantes variants com vulguis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada