diumenge, 24 de maig del 2009

Avui he fet un mes.

Avui he fet el meu primer aniversari. Bé, aniversari mensual. He complert el meu primer mes entre vosaltres. Per celebrar-ho he menjat molt bé, he fet una bona caqueta i una migdiada per que m'ho he guanyat.

Creia que seria més dur i ha estat bastant fàcil. Temps enrera no sabia menjar del pit de la mama, però ara m'enganxo com un campió. Ara estic una mica més actiu, dono més patades, moc més els braços, segueixo amb la mirada tot el que fan al meu voltant..., tot una serie de coses que quan vaig neixer no les feia ni de conya.

Això si, l'edat no perdona i amb l'edat he agafat còlics. Això si que és empipador. Em fan uns mals de panxa que no em deixan relaxar. Sort que la mama i el papa em donen camamilla i fonoll i em fan uns massatges, que de vegades em quedo molt bé i de vegades em quedo com estava, plorant i amb mal de panxa. Diuem el entesos que els còlics desapareixen cap al tercer mes; espero que així sigui.

Pels amants de les dades i les estadístiques dir-vos que ja peso 3.950gr. i medeixo 53cm. Tot dintre de lo normal. Això no para. Al final no hi cabré al cotxet.

Volia també donar un petó ben fort per l'àvia Angels i la fillola del papa, la Silvia, per les seves felicitacions en un dia tant assenyalat. Un petonàs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada