dilluns, 18 de maig del 2009

Menjar, pixar i dormir.

Són les feines que tinc assignades, menjar, pixar i dormir. No totes les faig igual de bé, però temps al temps, aprenc ràpid.

Al principi em va ser difícil menjar del pit de la mama. Jo era molt petit i inespert. Però ara ja sé on he d'enganxar-me i com, amb la boca fent ventosa al pit de la mama per succionar tota la llet que pugui. Només així agafaré quilos per tirar endavant amb tot el que vingui. Per la nit em donen biberó amb la llet que la mama s'ha extret. Així el papa també té l'oportunitat de saber el que és alimentar-me :P

Amb tot el que arrivo a menjar omplo els bolquers de pipis i caques. Últimament tinc còlics i faig la caca una mica verda, però els papes m'estan donant unes herbes i aviat no tindré aquest mals de panxa que tant molesten. A més, com tot surt disparat, més d'una vegada he ruixat de pipis i caques el llit, el sofà, i també a la mama i el papa. Han d'apendre molt aquest parell. ;P

I després de tot arriba el que més m'agrada, dormir. És un gran plaer poder dormir tot el vull (amb el permís dels còlics). Normalment dormo de dos a tres hores seguides abans no em desperto per menjar. Menjo, rotet, canvi de bolquers i un altre cop a dormir. Quina meravella. Ara els que s'han d'acostumar són els papes. Ells dormien 8 hores seguides, quina barbaritat. Ara s'han d'acostumar a dormir de 3 en 3 hores. Al principi els hi costava i anaven per la vida com zombis, però poc a poc van millorant i ara sembla que no van tant cansats. Però l'important és que jo dormi bé, així creixeré i creixeré i dins del bressol no hi cabré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada