dimarts, 12 de maig del 2009

La primera visita al pediatra.

Avui he anat per primer cop al pediatra. En realitat no és el primer cop que hi vaig. Fa 4 dies vaig anar al pediatra de la mutua, en Berdalet. Ell va dir que tot anava molt bé. He crescut 2 cm. i ara medeixo 51cm i el meu pes és de 3,050gr, he augmentat 200gr des de l'última pesada. Per veure una segona opinió i també per coneixer al pediatra de la seguretat social, avui he anat al CAP. M'han tractat molt bé, fins i tot diria que amb més dedicació que l'altre. També m'han dit que tot estava molt bé i que havia crescut els 2 centímetres que m'havien dit abans, però coses de les bàscules, aquí peso 3,250gr. ¿A qui farem cas? Es igual, la qüestió és que jo estic creixent molt bé gràcies a la bona alimentació que m'està donant la mama.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada