divendres, 15 de maig del 2009

Lluint modelets.

Tinc la sort que la meva àvia i la meva besàvia són unes artistes. Em van fer uns modelets per quan nasquès i aquí els tenim. La veritat és que m'agraden molt i tot sigui dit, amb ells semblo un artista de cine. I per gustos...colors.

Al papa li agrada més el jersei que va fer la besàvia, de color verd i amb un aire hippy. És molt alegre i d'un mèrit increible, resumint... una meravella.

A la mama li agrada més el de l'àvia, amb ratlles de color lila i molt fi. I es que la mama és una apasionada del color lila i l'àvia li va fer mirant les seves preferències.

A mi m'agraden els dos, per això li dic als papes que me'ls vagin alternant, encara que d'aquí poc no cabré dins d'ells.

Moltes gràcies a les dues per les atencions que em doneu i per ser com sou. Un petonàs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada